Otel şikayet var

Otel hakkında şikâyet nereye yapılır?

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.

Pis otel nereye şikâyet edilir?

Sektör temsilcilerinden alınan bilgiye göre oluşturulan iletişim merkezinde, www.alo176.gov.tr web adresinden ya da “176” çağrı merkezinden 7/24 “Canlı Destek” ve “Başvuru Sorgulama” hizmetleri veriliyor. Ayrıca, akıllı telefon uygulaması ile de başvuru sorgulaması yapılabiliyor.

Otelden paramı nasıl alabilirim?

Müşteri otel rezervasyonu tarihi içerisinde, otelde aldığı hizmetten şikayetçi olursa ve ayrılmak isterse bunu bulunduğu otel ve acentaya yazılı olarak bildirmek zorundadır.Acenta, müşterinin rezervasyonu için yapmış olduğu ödemeyi otelden geri alabilir ise müşteriye iade ödemesini yapacaktır.

Oteller Hangi Bakanlığa Bağlı?

Oteller, seyahat acentaları, turist rehberleri olmak üzere turizm sektöründe var olan tüm kuruluşlar T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın gözetimi ve denetimi altındadır. Turizm sektöründeki firmalarla yaşanan problemler sebebiyle ortaya çıkan şikayetler hakkında, Bakanlığa yazılı olarak başvuruda bulunabilir.

SnapTravel kimin?

9 – SnapTravel Girişimin kurucusu ise Henry Shi.

Hotels kimin?

Hotels.comHotels.com / Owner

Odamax sitesi güvenilir mi?

Odamax.com güvenilir mi merak eden kullanıcılara bildirmekte yarar var; site HTTPS bağlantı tipine sahip olup SSL sertifikası ile korunmaktadır.

Posted in <a href="https://desigus.gen.tr/category/uzman-not-defteri/" rel="category tag">Uzman Not Defteri</a>